7 Şubat 2015 Cumartesi

Tavsiye Meleği: Loreal Excellence Intense Saç Boyası


Herkese mutlu haftasonları
Dün sabah güne güzel bir kargoyla uyandım. Taviye kanalından meleklere hediye olarak gönderilen bu güzel kutuda bizim seçtiğimiz renk saç boyları vardı.Yeni çıkan Loreal Excellence ıntense saç boyası denenememiz için meleklere gönderildi. Paket çok cici.


Benim seçtiğim renk zengin  sıcak sarı renkti. Daha önce bahsetmiştim saç rengimi çok sık değiştiririm. Bu yüzden bazen renk geçişerinin yaşandığı karman çorman bir saça sahip olabiliyorum. Uzun yıllar yaklaşık 2 sene kendime inanamadım, saç rengim sarı olarak sabit kalmıştı. Düğün geçsin öyle boyatıcam derken baktım 2 yıldır aynı renkteyim. Geçen yaz düğün bitimi hemen kahveye boyadım ama koyu saçlardan çok çabuk sıkılıyorum. bi iki ay sonra tekrar sarıya dönmeye karar verdim. Ancak perma yaptırmam sonucu saçlarım çok yıprandı ve direk açıcı kullanamıyorum. Ben de evde yavaş yavaş sarıya dönüp yaza doğru açtırmaya karar verdim. Koyuya boyadıktan sonra iki kere sarı renge boyadım ve bu boya üçüncü olacak. Kapaktaki rengi çok hoş. Koyu saçlarda bile etkili olacağı yazıyor ama hiç bir zaman bu kadar açılmıyor tabi. :)


Kutudan bir de 5 adet indirim kuponu çıktı. Saç boylarını Watsons mağazalarında 9,90 a alacağıma dair bir kupon ve haziran ayına kadar geçerli. Saklıyorum. Bir de tükenmez kalem yollamışlar.



Yine 5 adet meleklere özel bir dergi yollamışlar. İçinde ünlülerin değişim geçiren saç renkleri, kesimleri gibi güzel detaylar var.


Ve geldik boyama işlemine. Valla saçlarımın kusuruna bakmayın, sabah yataktan kalkar kalkmaz çektim çok dağınıklar :) Rengi kahverengi göründüğü üzre, sadece uçlarında kestirdim ama yine de sarının izleri duruyordu tabi.


Bu da boyamadan sonraki hali. Dediğim gibi açıcı kullanmadan hiç bi boya tam anlamıyla sarı rengi vermiyor. Hafif bi turuncumsuluk oldu ama ben her rengi saçımda seviyorum, o da akıcak kıvamını bulacaktır eminim ama özellikle diplerde çok başarılı buldum.


Diplerini yakından görmeniz için saçlarımı topladım. Gördüğünüz gibi gayet başarılı.. Parlaklık da istenilen düzeyde. Koyu renklerde daha fazla başarı alacağınızı düşünüyorum. Denemenizi tavsiye ederim :)

13 yorum:

  1. Güle güle kullanın saç renginiz güzel görünüyor.. Malesef ben yetişemedim bu kampanyaya

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın
    tavsiye meleği olarak bende kayıt oldum ama hiç bir kampanyadan yararlanamıyorum nedenini size sorrmak istedim özel bir şeymi yapmak gerek acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail adresinize sürekli anket yolluyorlar onları cevaplamanız yeterli oluyor sonunda da hediye yolluyorlar blog sahibi olanlara zaafları olduğunu yazmışlar ekstra bi şey yapmıyorum :)

      Sil
    2. iyide bana onlardan hic mail gelmiyor ankette dahil olmak uzere kayit olduktan sonra herhangibirsey yaptinizmi tavsiye kanalina girip bilgilerimi guncelledimde ama hala birsey yok

      Sil
    3. yok canm bi şey yapmıyorum ama gmailin tanıtımlar sayfasına geliyor ana sayfasına değil dikkat et ona

      Sil
    4. Sevgili Melekler, hepinizi takip ediyoruz ve sizlerle gurur duyuyoruz. Kampanyamızı kaçırmanıza üzüldük.Sistemdeki bilgilerinizi kontrol edip, bu konuda neler yapabileceğimizi araştırıp sizlere geri dönüş yapacağız.Soru ve sorunlarınız için destek@tavsiyekanali.com adresine mail atabilirseniz dönüşümüz daha hızlı olacaktır.
      Sevgiler,

      Sil
  3. bana da gelmiyor hiç anket Allah allah :S

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Melekler, hepinizi takip ediyoruz ve sizlerle gurur duyuyoruz. Kampanyamızı kaçırmanıza üzüldük.Sistemdeki bilgilerinizi kontrol edip, bu konuda neler yapabileceğimizi araştırıp sizlere geri dönüş yapacağız.Soru ve sorunlarınız için destek@tavsiyekanali.com adresine mail atabilirseniz dönüşümüz daha hızlı olacaktır.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Saçın tatlı bir renk olmuş canım seve seve kullan... Banada mocha kahve geldi denedim ama koyu bir renk oldu:) bende begendim...Tavsiye kanalında çok tşkler...

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. renk çok yakışmış :)) acaba lorealin başka sarı tonlarından da kullandınız mı acaba

    YanıtlaSil