8 Şubat 2015 Pazar

Sevgililer Günü Hediye Önerileri

Selam kızlar herkese merhaba
Sevgililer günü yaklaşıyor.
Ben sevgililer gününe hem karşıyım hem de değilim. Karşıyım çünkü saçma uydurulma bir gün. Tüm ürünlerde anlamsız fiyat artışları oluyor. Böyle bir israfa karşıyım. Ama abartı olmayan fiyatlarla hediyeşlemeye de karşı değilim. Hediyeleşmek çok güzel ve ben çok seviyorum.
Dikkatimi çeken şey artık hemen hemen her yerde indirimler mevcut, bir vesile olabilir tabi ki de bu.Gelelim hediye örneklerine. Eğer fiyatlar gerçekten indirimliyse bir kaç hediye önerisinde bulunacağım. Resimler internetten alıntıdır.


Parfüm hediye seçeneklerinin vazgeçilmezlerinden biri bence. Her erkeğin hoşuna gideceğini düşünüyorum. Diesel parfüm tercih ettiklerimden biri.


Pierre Cardin cüzdan ve kemer set de benim en beğendiğim hediye örneklerinden. Güzel bir hediye olacağından emin olabilirsiniz.

İyi bir cd koleksiyoncusuysa en begenilen müzik, film cdlerinden bir kutu hediye edebilirsin. Ya da kitapsever bir insansa sevdiği yazarların  kitaplarını ya da popüler  yeni çıkan bir kaç kitabı hediye edebilirsin.




Kol düğmeleri yine en beğendiğim hediye örneklerinden. Eğer sürekli takım elbise giyen bir eşe sahipseniz daha da güzel olur emin olun. Özellikle kişiy özel baş harflarin yazıldığı kol düğmeleri benim tercihlerimden. Göz atmak isterseniz görsele ait siteye ulaşmak için tıklayınız

Yine kişiye özel Zippo çakmaklar ihtiyacı olanlar için güzel bir hediye bence. Sayfayı ziyaret etmek için tıklayınız



Ve bir klasik tabi ki sevgili tşörtleri. Ben henüz yaptıramadım ama içimde kalanlardan biri. En kısa zamanda yaptırıcam.  



Teknoloji tutkunuysa ki her erkek mekanik şeylere bayılabilir, bütçeniz de el veriyorsa yeni bir telefon, bilgisayar, tablet, mp çalar, usb bellek alabilirsiniz. Neye ihtiyacı varsa onu almanız tavsiye edilir tabi.



Benim önerebileceğim, kullanışlı hediyeler bunlar. Tabi internette de kişiye özel pek çok hediye seçenekleri mevcut. Bunun haricinde, o güne özel pastalar, kurabiyeler yapabilir, romantik bir ışık ve müzik eşliğinde güzel bir akşam yemeği hazırlayabilir, özel notlar oluşturabilir, dilek fenerleri uçurabilirsiniz. Belki güzel bir haftasonu tatiline çıkarabilir ya da güzel bir tiyatroya, konsere davet edebilirsiniz.

Benim ne alcağımızı sorcak olursanız, onu da bir sonraki yazımda görebilirsiniz. Şunu belirteyim ki ben hediyemi çokdan verdim, çünkü sabırsız bir insanım :) Detaylar bir sonraki postta, görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder