4 Şubat 2015 Çarşamba

Mini Sephora Alışverişim


Geçen haftalarda yaptığım mini bir alışveriş vardı. Sephorada uzun zamandır devam eden bir indirim var. Çok yakından takip ettiğim bir marka değil o yüzden neler tükenmiş neler kalmış bilemem tabi ki. Denemek için bir kaç parça aldım.


Bu fırçayı göz makyajında karıştırma fırçası olarak aldım. Gayet başarılı. Sık yapısı sayesinde istediğim başarıyı elde ettim. Mkayajı birbirine katmıyor,silmiyor, çizgi şeklinde de bırakmıyor, oldukça güzel bir geçişle karıştırma yapabiliyorum.Fiyatı 15 tl.



Hiç ruj ihtiyacım olmasa da bu açık renkli simli ruja kayıtsız kalamadım. Testerı yoktu, denemeden aldım. Çok açık renkli bir ruj, yazın özellikle de bronz bir tende çok hoş duracağına eminim. Açık tenli olduğum için fazla sürünce pek yakışmadı bana, çok hafif parıltı vermek için güzel.Duruşu şu şekilde..Fiyatı 10 tl.




Bu likit parlatıcı ruj da oldukça başarılı. Şeftali tonlarında tatlı bir renge sahip. Dudakta duruşu kusursuz. Favorim oldu diyebilirim. Fiyatı 15 tl.


5 yorum:

  1. Gule gule kullan tatlim, benim yolum dusemedi bir turlu. ojelerine bakmak istiyordum ama indirim var miydi ki onlarda da?

    YanıtlaSil
  2. oje de vardı cnm ama tanesi 10 liraydı bana pahalı geldiğinden almadım :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşımla o rujdan almıştık. Çok da güzel değil açıkçası ama idare eder.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullaaan, cok güzel seyler almissin. :)

    YanıtlaSil