7 Şubat 2015 Cumartesi

Haydi Kızlar Bir Gününüzü Kendinize Ayırın




Bir etkinlikte bulunmaya ne dersiniz. Aslında fikir bana ait değil, tavsiye kanalının bu hafta bana yolladığı Loreal Excellence dergisinin bir köşesinde gördüm bu yazıyı ve inanılmaz hoşuma gitti. Sadece 1 günü kendimize ayırıp dolu dolu yaşamayı ve neler yapabileceğimizi anlatıyordu. Ben kendime göre uyarlayarak Pazar gününü bu şekilde geçirmeye karar verdim.Siz orjinalıne buradan ulaşabilirsiniz.Haydi nasıl geçireceğimize bakalım:



  1. Güne erken başla. 
  2. Spotify.com’a gir ve kendine şarkı listesi hazırla. 
  3. Bir büyük şişe detoks çayı yap. (1 litre suya 2 çorba kaşığı Yeşil Çay, 1 adet taze sıkılmış limon suyu, 1 tatlı kaşığı Mate Çayı, 3 tane karanfil, 3 tane karabiber, 1 adet yeşil elma, 1 adet kabuk tarçın ilave ederek 2-3 dakika kaynat ve 5-10 dakika demlemeye bırak) Ben kış çayı hazırlayacağım.
  4. Eşofmanlarını giy, dışarı çık ve yarım saatlik bir yürüyüşle temiz havanın tadını çıkar. 
  5.  Sevdiğin bir arkadaşınla buluş, kahve iç, kahvaltı yap.
  6. Kendin için küçük de olsa yeni bir şey satın al. 
  7. Sinemaya, tiyatroya, konsere git. Ya da sokaklarda boş boş dolan.Martılara simit at. Sokak hayvanlarına yiyecek ver.İncik boncuk incele. Ne biliim işte hayata karış. Unutma bugün senin günün. 
  8.  Uyumadan önce kendine ayırdığın güzel güne dair fotoğrafını çek ve sosyal medyada paylaş.
  9. Rahat bir uyku çek… 



Nasıl ama, bence süper duruyor. Ben Pendik' te oturduğumdan yarın sahile inip yürüyüşümü ordan Bostancı'ya kadar devam ettirmek ve güzel bir yerde kahvaltı yapıp kahve içmek istiyorum. Bana eşlik etmeyen isteyen blogger dostlarım varsa yorum bırakabilirler, neden olmasın, neden birlikte yapmayalım, yeni arkadaşlar edinmeyelim :) Ne ersiniz var mı bu etkinlikleri uygulayacak, kendine dolu dolu bir gün ayıracak olan....
:D

2 yorum:

  1. Çoook uzaktasınız. Ben Bahçelievlerde oturuyorum. Yoksa seve seve katılırdım.

    YanıtlaSil
  2. ahhh evet sanırım biraz uç noktada oturuyorum :) sanırım herkes bana çok uzak :D

    YanıtlaSil