2 Şubat 2015 Pazartesi

2015'den Beklediklerim

Sevgili Mor Yolculuk blogunun yazarı 2015'den beklentilerini bir yazıyla dile getirmiş ve sonunda da beni etiketlemiş. Beklentilerimi bir yazıyla bir de benim yazmamı istemiş, yazmam mı hemen anlatıyorum dilek listemi :) Dipsiz mor a da burdan teşekkürlerimi iletiyorum...

Tabi her şeyin başında herkes de olduğu gibi en önemlisi sağlık diyorum, sağlıklı mutlu bir yıl değil yıllar diliyorum :)



İki senedir bir kaç kilo aldım ve sonunda 60 oldum, ideal kilom 57 ye geri dönmek istiyorum, fit bir vucut ve her sabah düzenli spor, koşu yapmak istiyorum. Bunun için de sahile yakın bir yere evimi taşımak istiyorum :D



Geçen yıl Tayland'da darbe çıkınca balayı tatilimi biletlerimizi geri alarak yurtiçine çevirmek zorunda kalmıştık. Bu sene artık bir yurtdışı tatili istiyorum, tropik bir ada ya da egzotik bir ülke, ilginç deneyimler kazanacağım, değişik lezzetler tadabileceğim  Tayland, Brezilya, Maldivler, Bora Bora adaları, Sri Lanka ya da Tahiti gibi ülkelere gitmek istiyorum..


Lisede  keman ve şan dersleri almıştım.Ama ne yazık ki devamını getirmedim, sıkıldım ve bıraktım. Bu sene geri dönmek eski parçalarımı çalabilmek istiyorum, şarkı söylemeyi çok seviyorum. Şan eğitimi sayesinde sesimi güzelleştirdiğimi düşünüyorum, elime mikrofonu alıp canlı müzik eşliğinde bağıra bağıra saatlerce şarkı söylemek istiyorum.Karaokeler beni kesmiyor.. :p  Bugüne kadar pek çok koroda solo söyledim, gerçekten çok eğlenceli :) 


Yeniden latin danslarına başlamak ve dans gecelerine katılmak istiyorum. Eşimle çok keyif aldığımız bir etkinlikti. Yeniden saatlerce dans etmek istiyorum.



Kazadan sonra cesaretimi kaybedip satmak zorunda kaldığım ama sonradan çok ihtiyaç duyduğum arabama yeniden kavuşmak istiyorum, yeni bir araba almak istiyorum.



Yemek yapmayı çok seviyorum, özellikle de pasta börek. Bu sene bir pasta tasarım kursuna gitmek istiyorum.



İstanbul'a yeni geldim, arkadaş çevrem çok az. Bol bol arkadaş edinmek, arkadaşlarımla güzel vakit geçirmek istiyorum. Hatta yanıbaşımda samimi olduğum dostlar olsun istiyorum, her an görüşebildiğim güzel insanlar olsun istiyorum. Bloğum sayesinde daha çok insan tanımak, arkadaşlar edinmek istiyorum. Ve tabi ki blogger etkinliklerine katılmak ve bloggerla tanışarak daha çok arkadaşım olsun istiyorum.



Ve her zaman olduğu gibi bu yılda bol bol alışveriş yapmak istiyorum, aklımdaki her modeli her kıyafeti ayakkabıyı makyaj malzemesini almak istiyorum :)


Daha çok şey var tabi ki, İstanbul da gezmedik yer kalmasın istiyorum, her hafta doya doya gezmek istiyorum, tabi bunları yaparken param hiç bitmesin istiyorum :D Sürekli aklıma takılan ve beni rahatsız eden düşüncelerden arınmak istiyorum, Trakya kafasını yaşamak hayatın tadını çıkarmak istiyorum. Bunları kim istemez ki zaten , kısacası Allah herkese gönlüne göre versin istiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder