2 Aralık 2015 Çarşamba

Aliexpress ve Koçtaş dan Makyaj Organizeri Alışverişim


Slm kızlar
Makyaj düzenleyiciler uzun zamandır aradığım fakat hiç bir yerde bulamadığım ürünlerdi. Türkiye de pek piyasası yok gibi. Yurtdışında oldukça yaygın olan ve çok satılan ürünlerden. Türkiye de bulunmaması çok üzücü derken yavaş yavaş o da piyasada yerini almaya başladı gibi.

Her yerde gördüğüm fakat hiç bir yerde bulamadığım ruj standlarını yurtdışı sitelerinden almaya karar verdim. Yaklaşık 3 ay önce Aliexpress den akrilik ruj organizer siparişi verdim. Gelmesi 1 ayı buldu tabi. Geldiğinde çok beğendim ve hemen akabinde iki tane daha sipariş verdim.Biri kendime diğeri de çekilişim için. Çekilişime bakmak için anasayfama uğramayı unutmayın.





Ruj düzenleyiciler çok kullanışlı. 24 adet ruj bölmesi var. Ruj dışında rimel, göz kalemleri, dudak kalemleri, kapatıcılar da konulabilir, ama ojeler sığmıyor tabi ki :)

İnternet sitesinden 3-4 dolar arası satın alabiliyorsunuz, tabi biraz beklemeniz gerekiyor. Tam aynısı olmasa da bir benzerleri Koçtaş ve Tedi Mağazalarında da satılıyor. Onların 24 adet bölmesi yok sanırım 12 bölmeli ama yine de kullanışlı bence. 




Diğer büyük boy makyaj düzenleyicisi ise yine internette pek çok yerde gördüğüm, ayıla bayıla aradığım fakat bulamadığım bir ürün. Bu ürünü de yurtdışından sipariş vermek istedim ancak fiyatı çok pahalıya denk geliyordu. Yanlış hatırlamıyorsam 30-40 dolar arası satılıyor. O da Türk parasına dönüştürdüğünüzde bayağı bir pahalıya mal oluyor. Çaresiz Belki bir gün Türkiye ye gelir diye beklerken Koçtaş ve Migros mağazalarında satıldığını duydum. Tabi onları da bulabilene aşk olsun. Geldiği gibi tükendiler.
Uzun zamandır bekledim. İnternet sitelerinde hiç bir mağazada stok bulunmadığını gösterirken geçen hafta Vialand eğlence merkezine gittiğimde dur bi Koçtaş a uğrayım belki şansım yaver gider de denk gelirim diye mağazaya girdim ki o da ne... Dünya kadar makyaj organizeri standlardaydı. Tükenmeden Vialand Koçtaş a uğramanızı tavsiye ederim.





Alır almaz makyaj malzemelerimin birazını yerleştirdim. Harika oldu. O kadar kullanışlı ki yerim olsa 5 tane daha alırım. İsterseniz takılarınızı da koyabilirsiniz tabi. Fiyatı 35 tl. Kesinlikle fiyatını hak eden bir ürün. 

Siz de böyle bir ürün arayışındaysanız mağazalara bir uğrayın derim. Hiç beklemediğiniz şubelerde karşınıza çıkabiliyor. Üstelik yerden tasarruf eden, makyaj malzemelerinizi oldukça iyi düzenleyen süper bir ürün. Kaçırmayın derim..

1 yorum:

  1. Super ya bende istiyorum bunlardan. Bu arada bloğu takibe aldim bende yeni bloguma beklerim

    YanıtlaSil