8 Şubat 2015 Pazar

Sevgililer Günü Alışverişim: Adidas ve Boyner Online Shop

Evetttt bir önceki postumda sevgililer gününde alınabilecek hediye önerilerinde bulunmuştum. Kendi aldığım hediyeleri de burdan yazacağımı söylemiştim. Bir önceki yazımda da dediğim gibi ben hediyemi eşime çoktan verdim. Çünkü sabırsız bir insanım, hediyem hemen görsün istedim. İnternetten alışveriş yaptığım için de beden sorunu yaşayabileceğimi düşünüp olmazsa geri verip değiştiririm diye de hemen vermek mantıklı geldi. Nitekim ayakkabı numaralarımız uymadı. Geri gönderdim, yenilerini bekliyorum.






Eşim için tercih ettiğim hediye giyimden yana oldu. Bir eşofman takımına ihtiyacı vardı. Uzun zamandır da bakınıyordum. Tercih ettiğim marka Adidas oldu. Aynı takımın siyah beyazı ben de var ve çok memnunum. Yalnız avm mağazalarında fiyatları çok yüksek, her nedense online sitesinde indirimler kısmında hele ki şu günlerde çok büyük indirimler var. Normalde bir avm de takımlar 200 den başlarken ben netten takımı 150 tl ye buldum. İçine de yine indirimden bir polo yaka tşört buldum. Ve yine içinde mavi renklerin olduğu bi ayakkabı da kombini tamamladı. Gri ayakkabıları ise kendime hediye aldım. Ben hiç geri kalır mıyım :) Böyle dörtlü ürün normalde avmlerde 625 tl gibi bir fiyat tutuyor. Bizzat gidip bakmışlığım var. Ama online shop da 400 tl gibi bir rakama almış oldum. Resimler Adidas'ın online sitesinden alınmıştır. Yakından bakmak için tıklayınız


Gelelim ayakkabı dışında kendime aldığım hediyelere.





Bu neon  nar çiçeği  rengi sweatshirt ve tayt spor yaparken bana mükemmel bir uyumla eşlik edecek. Bedenlerini de tam kendime göre seçmişim. Hatta bugün giyip sporuma bile gittim. Acayip rahat ve güzel. Bayıldım.Ürünler Nike marka Boyner sitesinden aldım. Bakmak için buraya ve buraya tıklayabilirsiniz.



Bu çoraplarda cabası. Niye aldım bu çorapları hemen açıklıyorum. Boyner sevgiler günü de yaklaşırken çok güzel bir kampanya başlatmış. 250 tl ve üzeri alışverişinde bir sonraki 100 tl ve üzeri alışverişinde kullanmak için 40 tl indirim kuponu veriyor, hem de hemen. Hatta Hsbc kart sahiplerine 40 tl değil 50 tl hediye ediyor.Ben de hediye kuponumu kullanmak ve çok istediğim ihtiyacım olan ürünleri almak  için ikinci bir alışveriş yaptım.


Çanta ve kulaklık da takımıma çok uydu. Bugün epey bir yağmurda kaldım. Çantam şanslıyım ki su geçirmiyor. Aynı şeyi tşörtüm ve taytım için de söylemek mümkün. Bildiğin kovadan su döker gibi baştan aşağı ıslandım. Ama kıyafetler su geçirmedi, zaten özellikleri arasında da yazıyor su, rüzgar geçirmediği. Kulaklık için buraya çanta için buraya tıklayabilirsiniz.

Kızlarr benim alışverişim böyle.Epey bir para harcadım ne yazık ki ama hepsi ihtiyaçlar doğrultusunda alınmış sadece toptan alındığı için biraz zorlanmıştır. Ama yaşasın kredi kartları yaşasın taksitler diyorum. Yine de siz siz olun kendinize dikkat edin ben biraz abartabiliyorum şimdi bi kaç ay dinlenmeye geçicem :) Eğer sizin de böyle spor kıyafetlere ihtiyacınız varsa indirimleri kaçırmayın derim. Sadece spor değil tabi ne ihtiyacınız varsa Boyner'de bulabilir ve kuponunuzu alabilirsiniz. Hepinize sendromsuz ve güzel bitecek bir hafta diliyorum :)

4 yorum:

  1. kendine daha çok almışsın amaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah biraz oyle oldu sanirim firsattan istifade ediim dedim :D

      Sil
  2. Güle güle kullanın, kulaklık harika gerçekten:)
    Keşke alışverişinizi Bonusbay aracılığı ile yapsaydınız, paranızın bir kısmını iade alırdınız.
    Çünkü hatırladığım kadarı ile Boyner de Bonusbay mağazaları arasında var.
    Üye olmak isterseniz linki bu http://www.bonusbay.com.tr/?r=2526450
    Ben en iyisi bir post yazayım bloga :)

    YanıtlaSil
  3. Bonusbaya uyeyin bobus verdigini de yaziodu ama pek anlayamadim acikcasi nasil kullanildigini :)

    YanıtlaSil