25 Ekim 2014 Cumartesi

MİM

Merhabalar

Bu benim ilk mimlenişim :) Sevgili SÜSLÜ ŞİRİNE beni unutmamış ve ilk mim yazımı yazmama vesile olmuş, kendisine burdan çok teşekkür ediyorum :) Bugün yanıtlayacağım mimin konusu yiyecekler ve içecekler.

En Sevdiğiniz Yemek

Tavuk,fırında, ocakta, kızartma, haşlama her yerde  tavuk, ayrıca patates kızartması da vazgeçilmezleim arasında :)

En Sevdiğiniz Tatlı

Cheesecake, waffle  ve muzlu pastalar  :)


Siz Çocukken Anneniz Size

Sürekli yoğurt yedirtmeye  çalışırdı :/

Çocukken de Şimdi de

  Zeytin, yoğurt,salata,mayonez ve turşu yemiyorum.

Yemeği Sevdiğiniz İlginç Şeyler

  Hamsiyi salçalı ve kekikli seviyorum :)


Türk Mutfağı Dışında

Enteresan ve daha önce hiç tatmadığım lezzetleri tatmayı sevmiyorum.

Yemeği Sevdiğiniz Sağlıksız Şey

Cips :)

Alerjiniz

Herhangi bi yiyeceğe alerjim yok 

Kitap okurken, film izlerken vs elinizin altında bulunmasını istediğiniz şeyler

Cips ve kola :)

En Sevdiğiniz meyve

Çilek ve muz.

En Sevdiğiniz Atıştırmalık

Antep fıstığı.

En Sevdiğiniz İçecek

Kola ve meyveli soda.

Asla Yemeyeceğim İçmeyeceğim Dediğiniz Şeyler

Yukarda bahsettiğim sevmediğim yiyecekler, yoğurt ve mayanoz bir nebze ama asla zeytin,salata ve turşu yiyemem.Turşu suyu, ayran,şalgam içemem.

Sonsuz Tane Olsa Yiyeceğiniz Şey

Cips yahu :)


Çorbaların Kralı

Tarhana çorbası.

Kahvaltıda Tercih Ettiğiniz Şey

Patates kızartması, krep,sosis, tereyağlı kızartmış ekmek ve sucuklu yumurta, daha sayayım mı bilemedim  :) Geleceğimdeki kiloları görebiliyorum :(

Açken Ben

Çok  halsizim.

Bir Keresinde Yemek Yerken
Sandalyeden düşmüştüm, ama çok küçükken :D

Ben de sevgili arkadaşım Özlemle Kelebek Etkisi ni mimliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder