18 Ekim 2014 Cumartesi

Alışveriş Günlüğü

Bu hafta hem benim hem de eşimin doğumgünüydü. Doğumgünlerimiz arka arkaya gelmesine rağmen eşimin doğumgününü bir gün öncesinden benimkisini ise bir gün sonrasından kutladık :) Ama en güzeli arkadaşlarımın yaptığı süprizdi..Unutmamalarına sevindim, sizi seviyorum :)



Bordo elbise arkadaşlarımın hediyesi. Beden büyük gelince bugün değiştirmeye gittim. Gitmişken de yandakileri aldım :)




Çiçekler eşimden doğumgünü hediyesi :)



Veee hazır alışverişteyken bir takım ihtiyaçlar da giderildi. Bu şamdanlar English Home'dan. Yemek takımıma ve masa örtüme çok yakışacak..



Ve ne zamandır istediğim çerçeveler. Gerçi daha açık bir mint yeşili beğenmiştim önceden ama ne yazık ki kalmamış. Yatak odamın komodinleri için düşündüğüm çerçeveler English Home'dan,  bu rengin odama çok yakışacağını düşünüyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder