6 Şubat 2016 Cumartesi

Kiehls Bakım Ürünleri




Herkese merhaba
Uzun bir süre önce yayınladığım postumda  Kiehls markasıyla olan tanışmamı anlatmıştım. Ürünleri denedikten sonra tekrar yazacağımı da belirtmiştim. Önceki posta bakmak için tık tık

Şimdi 2 aylık bir deneme sürecinden sonra deneyimlerimi paylaşmak isterim.




Öncelikle Calendula serisini kullandığımı belirtmek isterim. Karma bir cildim olduğu için bana bu seriyi önermişlerdi. Başlarda önceki yazımda da belirttiğim gibi hiç köpürmüyordu. Eyvah dedim köpürmüyor ve köpürmeyen temizleyicileri pek sevemiyorum. Bol bol kullanıyordum ama yine de pek köpürmüyordu. Sonradan bir gün duş sırasında uygularken farkettim yüzüm ne kadar ıslak olursa o kadar çok köpürüyordu. Üstelik ufacık bir parçası bile yetiyordu. Hay allah dedim bu zamana kadar boşuna üzülmüşüm. Artık kullanmadan önce yüzümü iyice bir ıslatıyorum ki bol köpürsün. Sanki köpüklü bir sabunla yıkıyorsunuz gibi ama yüzünüzü yumuşacık yapıyor. Başlarda biraz sivilce çıkarmadı değil ama bana zaten bunun olabileceği söylenmişti. 1 ay sonra bu sorun bitti. Artık eskisi kadar sivilce çıkartmıyor, hatta şu son zamanlarda normalde oldukça problemli olan cildim yatışmış gibi. Bir sıkıntım yok.


Toniği için düşüncelerim değişmedi. Çok çabuk bitecek. Pamuğa bol bol dökmeniz gerekiyor, yoksa toniği hissedemiyorsunuz. Pahalı bir ürün ve açıkcası çabuk bitmesi çok işime gelmiyor.Ama çok güzel temizliyor. O bol köpüklü temizleyicisinden sonra sanıyorsunuz ki cildiniz de hiç yağ, makyaj, kir kalmadı. Öyle değil işte pamuğa bir bakıyorsunuz bir dünya makyaj kalınısı.

Temizlik konusunda bir numaralar anlayacağınız. Ama hiç indirime giren bir marka değil. Devamını getirmek istiyorsanız belli bir bütçe ayırmak zorundasınız. Yine alır mıyım param varsa tabi ki :)Bu şekilde ikili 200 tl.

Bu ürünleri tamamlayıcı ürünlerle kullanırsanız sonuç mukammel olacaktır. Ben tester ürünlerini kullandığımda maske, peeling ve nemlendiricisine bayılmıştım. Serum düzenli kullanabildiğim bir ürün değil, yatmadan önce kullanılan ürünler benim için hep sıkıntıdır, üşenirim, unuturum. O yüzden almadım. Nemlendirici de cildim çok yağlı olduğundan pek ihtiyaç duyduğum bir ürün değildi. Ama peeling ve maskesine hayran kalmıştım ve almalıydım. En nihayetinde de bir önceki postumda anlattığım gibi teee Canada yollarını aşarak bana ulaştı. Pek çok yollar katetti yani benim için :p





Nedir maskesinin özelliği peki? İçersinde Amazon beyaz kili bulunuyormuş, nedir ne değildir pek anlamam. Sitelerinde uzunca bir içerik bulmak mümkün. Ama hayatımda kullandığım en güzel kil maskesi. Bir kere fiyatına göre oldukça iyi ve uzun bir süre gider. Azıcık bir sürümü bile yetiyor. İnanılmaz yumuşak bir sürümü var. Katı bir formda değil. Daha önce çok katı formlu maske kullandığımdan bunun uygulaması çok koly geldi bana. Yaklaşık10-15 dk bekleyip duruluyorsunuz. Uygulaması kadar çıkarması da oldukça basit. Daha önce kullandıklarımdan çıkarması oldukça zorlu olanları da vardı, illallah etmiştim yani. Pratikliği kadar işlevi de harika. Yüzünüz yumuşacık oluyor, gözenekleriniz ilk kullanımda bile gözle görülür derece küçülüyor. İlk başlarda bi yanma hissi oluyor bende neden bilmiyorum ama 3 dk sonra bu his kayboluyor. Ve gerçekten çok temizlenmiş hissediyorum yüzümü. Bittikçe alırım ben bu üründen.Fiyatı 82 tl.


Peeling ise tam bir harika.Tester ürünü kullanır kullanmaz anlamıştım mükemmel olduğunu.Mikronize deniz kabuklarıyla derin arındırma adı altında geçiyor. Gerçekten uygularken sanki deniz kabuklarını yüzünüze sürtüyormuşsunuz gibi.  Banyoda duş esnasında uyguluyorum. Ancak haftada en fazla 2 kere uygulanmalıymış. Üstelik 30 sn uygulamanızı tavsiye ediyorlar, tahriş edici bir özelliği var. Ben de bir sorun yaratmadığından daha uzun uyguluyorum ama en fazla 2 dk uygulamanızı söylüyorlar. Çok bastırmadan hafifçe ovalayarak uygulamanız gerekiyor. Hassas bir cilde sahipseniz sorun yaratabilir.Düzenli kullanım ile cildi pürüzsüzleştirmeyi ve gözeneklerin görünümünü, renk bozukluklarını azaltacağını vaad ediyor. Fiyatı biraz pahalı. 75 ml 150 tl.


Genel olarak ben bu setlerden oldukça memnunum. Merak edip aldığım bir üründü iyi ki de almışım diyorum :) Siz hangi marka bakım ürünlerini kullanıyorsunuz?



4 yorum:

  1. ben bu markayı hiç kullanmadım ama mağazasını görmüştüm bir alışveriş merkezinde merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  2. kiehls ürünlerini yaklaşık 2 sene önce kullanmış ve çoğundan çok memnun kalmıştım. Rare earth serisinin temizleyicisini de tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben tonik ve göz temizleyici kullanırken pamuğu ıslatıp, suyunu sıkıyorum. Nemli beze dökünce hem ürün daha seyrelmiş oluyor, hem de daha az kullanarak temizliğimi yapmış oluyorum. Şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bi denemek lazim hic dusunmemistim merak ettim simdi tesekkurler

      Sil