1 Şubat 2016 Pazartesi

Kahvaltı Keyfimiz



Uzunnnnn bir aradan sonra yine bir kahvaltı soframızla sizlerleyim. Haftasonu kardeşim yurtdışından kesin dönüş yaptı. Annemler de haliyle bizdeydi. Ailemle uzun süredir yapmayı özlediğim kahvaltımı sizlerle paylaşmak istedim. Hem de paylaşamadığım bana hediye gelen bu kahvaltı takımını da bi gösteriim dedim. Keramika nın bu kahvaltı takımlarına bayılıyorum. Rengarenk, cıvıl cıvıl...İstediğiniz parçalardan takım yapabiliyorsunuz. İyi ki hediye gelmiş de bu takım benim olmuş :) Gördüğünüz her seramik parça setin içinde.(şekerlik hariç o araya kaçmış) Tabi kişisel zevkle oluşturulmuş bir takım. Allah herkese böyle güzel kahvaltı sofralarını sevdikleriyle nasip etsin. Herkese iyi akşamlar :)

8 yorum:

  1. gözünüz aydın, gerçekten çok güzel tabaklar bayıldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Gözünüz aydın. Kahvaltı sofrası cıvıl cıvıl.

    YanıtlaSil
  3. çok şekermiş takım gerçekten. güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar şık bir sofra bu böyle:))

    YanıtlaSil
  5. Her zamanki gibi harika bir sofra kurmuşsun,annen gurur duymuştur eminim.hoş daha güzel sofralar da kuruyosun.takım da güzelmiş güle güle kullan cnımımmmmm

    YanıtlaSil
  6. Her zamanki gibi harika bir sofra kurmuşsun,annen gurur duymuştur eminim.hoş daha güzel sofralar da kuruyosun.takım da güzelmiş güle güle kullan cnımımmmmm

    YanıtlaSil
  7. Gözünüz aydın ^.^ Nice güzel kahvaltılarınız olsun

    YanıtlaSil