4 Şubat 2016 Perşembe

John Frıeda Saç Köpükleri



Kıvırcık saç kullanan ve düzenli perma yaptıran biri olarak kusursuz bukleler, kabarmayan ama hacimli saçlar benim favorim. Çok ince telli saçlara sahip olduğumdan hacim problemi yaşıyorum. Üstelik buklelerim şekil alırken beni çok zorluyor. Son zamanlarda kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. John Frıeda saç köpükleri. Gratis indiriminde aldığım köpüklerin çeşitli formları mevcut. ben bitanesini bukle belirginleştirici saç köpüğü, diğerini de hacim kazandıran saç köpüğü olarak aldım ama bence işlevsel olarak aynılar. Şimdiye kadar kullandığım en güzel saç köpükleri. Öncelikle ufacık bir sıkımdan sonra avucunuza gelen köpük şişerek kocaman bir köpük haline geliyor, yani ufak sıkımlar size yetiyor ve uzun süre kullanabiliyorsunuz. Saçınız ciddi anlamda bir vigo yardımıyla kıvır kıvır oluyor. Elektriklenmiyor, kolay şekil alıyor. Ve her şeyden önemlisi yani en azından benim için öyle saçını çok sert yapan, kurutan, kalıp haline sakan bir köpük değil, yumuşacık. Saçlarım yatana kadar yumuşacık, sürekli oynayasım geliyor. Bu köpükleri kullanmaya başlayalı saç kremi kullanmayı bıraktım. İlk kullanımdan itibaren göreceksiniz ki banyo yaparken su saçınıza değdiği andan itibaren  saçlarınız yumuşacık. Sanki saç kremi kullanıyormuşcasına bir yumuşaklık bu bahsettiğim. Yarattığı his muhteşem bence.  En önemli özelliği bu:yumuşaklık

Tek eksi yanı bence: Sabah uyandığımda saçlarımın hala dağınık ve berbat gözükmesi. Bunun bir çözümü gerçekten var mı bilmiyorum ama ben de dizilerdeki gibi yatıp kalktığımda hala şekilli saçlar istiyorum :) köpükler biraz bu konuda eksi, saçlarınızı fena dağıtıyor ve ertesi gün yıkmadan tekrar kullanmanız mümkün değil. Lütfen bu konuda bi çözüm bulunsun :)

1 yorum:

  1. john frieda nın ürünlerine bayılıyorum, volume veren serinin şampuanını hep kullanıyordum zaten birde bu köpüğü almak aklımda vardı yazı iyi oldu benim için teşekkürler !:)

    YanıtlaSil