22 Ağustos 2014 Cuma

Tavuklu Kuskus



Salata yemeyen biri olarak şunu şöyleyebilirim ki çok karışık şeylerden pizza dışında tabii haz etmiyorum. Bu salatayı ilk gördüğümde içinde makarna olduğundan heralde salata gibi değil de soslu makarna gibi düşündüm. Yediğimde ise lezzetine bayıldım. Tavuk, mısır, makarna yani kuskus baharatlarla ve yeşillikle bu kadar mı harika olur. En sevdiğim ve tek yediğim salata. Kızlar işte tarifi:

Malzemeler:

  1. 2-3avuç kuskus
  2. 2 adet tavuk budu( göğüs de olabilir)
  3. 1 kutu mısır
  4. Maydonoz
  5. Dereotu
  6. Zeytinyağı
  7. Tuz
  8. Karabiber
  9. Tatlı toz kırmızı biber






Tavuklarımızı haşlayıp didikledikten sonra bir kenarda bekleyen haşlanıp süzgeçten geçirilen kuskuslarımızla buluşturuyoruz. Kuskus biraz yüzsüz bir çeşit olduğundan miktarını kendinize göre ayarlayabilirsiniz. Yoksa bol miktarda bir salatanız olacaktır ama panik olmayın.O kadar hafif ki çok kısa sürede tüketirsiniz. Harcın içine göz kararı maydanoz, dereotu,tuz,yağ be baharatlarımızı ekleyip karıştıralım ve işte hooppp salatamız hazır. Ben soğuk tüketmeyi seviyorum. Miktarları iki kişilik ayarladım gördüğünüz gibi isteğe bağlı artırabilirsiniz. Afiyet olsun :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder