25 Ağustos 2014 Pazartesi

Ikea Alışverişim :)

Ikea'yı pratik ürünler açısından çok seviyorum. Her yerde her zaman size kullanışlı, ihtiyacınızı gideren ürünler sunmasını biliyor. Yedek parçaları olması bakımından da bize avantaj sağlıyor. Kiracı olarak oturduğumuz ev yeni yapılmış. İlk oturan bizleriz.Dolayısıyla evin pek çok eksiği vardı. Mesela ayakkabılarımı koyacak, montlarımızı asacak bir dolabımız yoktu. Ikea hem ucuz hem de hoş görünümlü olduğundan tercih ettiğim bir yer oldu ve ayakkabılık yerine kullanabileceğim küçük bir gardırop aldık.. Ne yazık ki ayakkabı tutkunu biri olarak raflar yetmedi. Haftasonu Ikea'ya giderek uygun raflar aldık. Aslında bu dolabın rafları mevcut değilmiş, ancak başka bir dolabın raf ölçüleriyle aynı olduğundan onlardan aldık. Dedim ya Ikea'yı bu yönden çok seviyorum. Gitmişken  hayatımı kurtaran bir kaç mutfak için dolap düzenleyicisi almayı da ihmal etmedim. Neden mobilyacılar bir sürü boşluk varken dolapları tek bir rafla geçiştirirler ki...







Gitmişken her gelişimde gözümde kalan pembe tabaklardan da aldım. Günlük yemek takımı ya da misafirlik yemek takımım gündüz çaya gelen misafirlerim için uygun değildi. Şöyle şirin pasta börek için yani kısacası gün arkadaşlarım için bir takım lazımdı. O da oldu :) Üstelik yukarıdaki pembe çiçekli fincanlarımla çok uydu...




Yeni desenli peçeteler gelmiş. Almazsak olmazdı :)




1 yorum:

  1. Bu peçeteden bende almıştım:)Bitmek üzere :)Çok güzel ama

    YanıtlaSil