17 Nisan 2015 Cuma

Son Zaman Alışverişlerim!!


Son zaman yaptığım alışverişlere bir göz atalım. Kadıköy'de yine takı alışverişindeydim. Bu bileklikler çok cici. Tanesi 3 Tl.




Bu toka artık kısa saçlarım için imkansız ama yine de aldım. Uzayınca kullanırım artık. 2 TL.


Bu ciciler kitap değil, kitap görünümlü takı kutuları :) Ben çok beğendim. Tanesi 5 tl.



Bu sene deri bileklikler çok moda yine. Tanesi 3 tl.




Tek kulağa takılan büyük küpeler yeniden moda. Fiyatı 5 tl.





Kolyem sade ama şık, çok kibar buldum. 5 tl.


Takı alışverişinden sonra kot alışverişine geçtim. Acil ihtiyacım olan kotu çok fazla aramadan buldum  şükür.Bir kaç mağaza dolaştıktan sonra en iyi kesimi ve üzerime oturanı buldum. Kotu bir kaç kez giydiğimden fotoda kırışık çıkmış. Artık kusura bakmazsınız :) Likralı olduğundan bir beden küçük aldım, iyi ki de öyle almışım. Düşük bel de değil yüksel de değil, normal bel. Artık düşük bel de giymek istemiyorum zaten.


Pantolon dar paça. Bu da yakından görünüşü. Önünde çizgili desenler mevcut. Pantolon Zara, fiyatı 100 tl.




Bu kotu ise mankenin üzerinde görünce aşık oldum. Almasam olmazdı. Bol paçalar çok moda biliyorsunuz. O kadar bol paça pantolonum var ki, ama aralarında hiç kot olmadığını gördüm. Dolgu topuklu sandaletlerimle bu yazın favorisi olcak benim için.



Cep detaylarına bayıldım. Pantolon Zara, fiyatı 100 tl.



Tşörtler bu sene de Jean ler için ideal. Kalpli olan Pull and Bear, fiyatı 20 tl. V yaka olan Koton, fiyatı 10 tl.
Herkese mutlu haftasonları, bol alışverişli günler :)

2 yorum:

  1. Bilekllikler çok hoş.Kitap görünümlü takı kutularına bayıldım.Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. En baştaki boncuklu bilekliklere bayıldım.güle güle kullan

    YanıtlaSil