5 Nisan 2015 Pazar

Son Zaman Alışverişlerim



biz kadınların bu alışveriş tutkusu hiç bi zaman son bulamaz bence. İhtiyaçlar hiç bitmediği gibi ihtiyacın olmasa da ay bunu da alıyım ay bu da olsun diye diye yine bi alışverişin içinde buluyoruz kendimizi. bu haftasonu avm gezerken aldığım bi kaç eşyalardan biri de bu cici flamingo kırlentler. Uzun zamandır oturma grubum için evin bi nebze havasını değiştirecek pembe tonlu kırlentler arıyordum. Bu flamingo desenlileri daha önce pek çok yerde gördüm ve çok beğeniyordum. Bu hafta sonu English Home  indirim yapmış ve tanesi 10 tl gibi bi rakama denk geliyordu.



İçinin elyafları ile birlikte ikisi 35 tl ye geldi. Koltuklarıma da çok yakıştı.


Berjerleimde de fena durmadı hani :)



Madame Coco dan bu şirin minik aynaları duvarımın bir köşesi için tercih ettim.


Yine klasik bir Watsons alışverişim. Bu hafta pek indirim yoktu. Bunları indirimsiz aldım çünkü çok acil ihtiyacım vardı.Toni&Guy deniz tuzu etkili saç spreyinden ne kadar memnun kaldığımı buradan okuyabilirsiniz.





Loreal Lumi Magique makyaj bazı ihtiyacımı tam anlamıyla karşıladı. Hafif simli yapısı hem aydınlık sağlıyor hem de yüzümü daha parlak gösteriyor.


Son olarak Stlish aksesuardan bu cici bilekliği ve kulak aksesurlarını aldım. Bu hafta tüm ürünlerde etiketin yarısı geçerliydi benden demesi. Herkese mutlu haftasonları :)









2 yorum:

  1. Kulak aksesuarları harika.loreal kadar parlaklık verir mi bilemiyorum ama pharmaceries markanın güneş koruyucusunu şiddetle öneriyorum, mucizevi bişi

    YanıtlaSil
  2. Kulak aksesuarları harika.loreal kadar parlaklık verir mi bilemiyorum ama pharmaceries markanın güneş koruyucusunu şiddetle öneriyorum, mucizevi bişi

    YanıtlaSil