14 Ağustos 2015 Cuma

80 Binde Devri Alem Part 1- Çizgi Film Karakterleri( Konya)


Slm canlar
Geçen hafta yolum bir anda Konya'ya arkadaşımın yanına düştü.Tekirdağ'da geçirdiğimiz 1 yıllık ev arkadaşlığımız ömür boyu sürecek bir dostluğa vesile oldu ve umarım daha da çok uzun yıllar sürer de nazarlar falan değmez işallah :)
Konya daki ilk günümüzde yeni açılan 80 binde devri alemi gezmeye karar verdik. Park tam anlamıyla 80 binde devri alem yani. Önemli yapıtlardan çizgi filmlere, dinazorlar çağından tarihi eserlere 80 bin yıllık bir geçmişe tanıklık ediyorsunuz bu parkta. O kadar devasa bir alana yapılmış ki keşke İstanbulda da olsa dedirtiyor gerçekten. Özellikle çocuklar için mükemmel bir park.


İstanbul'daki Miniatürk'ü  bilmeyen yoktur heralde. Burada da Miniatürk e benzer maketlere rastlıyoruz, ama daha büyük bir alanda pek çok makete.Ve dünyanın dört bir yanından Türkiye'deki önemli yapıtlara kadar her şeyi buluyorsunuz. Dolmabahçe'den Topkapı'ya Hidiv Kasrından Haydarpaşa ya kadar her şeyi görmeniz mümkün.Tabi size bilgiler sunan dinleme butonları da var.


Ben bu maketlere çoğu kez rastgeldiğim için dikkatimi diğer maketlere yönelttim. Bunlardan biri çizgi film karakterleri, diğerleri de dinazorlar idi. Dinozalar için çok fazla ard arda resimlerden sıkılmayasınız diye ayrı bir post açtım. Bu postta çizgi film karakterlerini göreceksiniz. Bazıları unutulmaya yüz tutmuş benim için, görünce aaa evet bu da vardı dedirten pek çok karakterler yeniden tanıştım.Bakalım siz bu karakterleri hatırlayacak mısınız. Bazı karakterleri ise ev maketinin içinde özel olarak ayrılmış camlı bölmelerden görebilecek şekilde yapmışlar. Ben bazılarının fotolarını çektim. Burda olmayan ve sizin aklınıza gelen başka çizgi karaketerler varsa lütfen yorum kısmında paylaşın.Şimdi susuyorum ve sizi çizgi film maketleriyle baş başa bırakıyorum. Yolunuz Konya'ya düşerse mutlaka uğrayın derim :)








































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder