22 Ocak 2015 Perşembe

Gratis Alışverişi



Aslında geç kalınmış bir yazı oldu ama bu ürünleri bir haftasonu indiriminden aldım. The Balm ürünlerinde %40 indirim vardı ve ne zamandır denemeyi istediğim Balm göz bazı ile Downboy allık sonunda benim oldu :) Wet n Wild ürünlerinde indirim yoktu ama hazır elim değmişken onu da alıverdim.


Ben bu markayı sevdim. Farların sürümü ve pigmentasyonu çok iyi. Bazla birlikte kullnıldığında daha iyi sonuç alıyorsunuz. Kalıcılığı da daha iyi oluyor. Renkleri ise tam bana göre. Ten rengime ve içinde bulunduğumuz mevsime çok iyi uyuyor bence.



Baz ile ilgili daha detaylı bir yazı yazacağım daha sonra. Allık ihtiyacım yoktu ama testerlarda o kadar parlak durdu ki alamadan edemedim. Çok koyu bir renk vermiyor hafif bir pembemsilik yaratıyor. Yani allık varla yok arası, doğal bir duruş sergiliyor. Günlük sade makyajlar için ideal. lınıp köşeye konulabilir. Çok söyledim biliyorum ama ne olursa olsun ben Balm ürünlerine pek ısınamadım. Kalite açısından bana göre vasat. Günlük sıradan  günler için ideal olabilir  :) Sevenleri çok ama, saygı duyuyorum. Hepinize kocaman öpücükler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder