18 Kasım 2015 Çarşamba

Nıvea Duşta Vücut Kremi


Nıvea duşta vücut kremi çıkalı 2 yıl oldu sanırım, ben biraz geriden gelenlerden miyim ne denemesi yeni nasip oldu :) Şaka bi yana hayatımda çok krem kullanan biri olmadığımdan alma gereği duymadım.Taki yaza kadar. 

Etkisini asıl yaz döneminde anladım diyebilirim. Yazın güneşlenme sonrası soyulmalar başlayınca ürünü aldım ve uyguladım.Soyulmalardan dolayı oluşan kuruluk banyo sonrası yoktu.

Oldukça yağlı bir cildim olduğundan normal zamanda  vücuduma çok krem ihtiyacı hissetmem. Yüzüm dışında kuruyan bir yerim yoktur zaten. Çok nadir sırf yumuşacık olayım diye krem uygularım. Ona da bi üşenirim ki sormayın. Nıvea bu yönden çok önemli bir artıda mesela. Özellikle benim gibi üşengeçler için. Banyo sırasında hemencecik uygulayıp durulayıveriyorsunuz o kadar. Banyo sonrası kremlenmek gibi bir uğraşınız kalmıyor. Üstelik anında yumuşacık yapıyor. Yapış yapış bir hissi de yok. Sanki hiç krem sürmemişsiniz gibi.



,

Ürün silikon içermiyor. Yalnız önemli bir uyarı var. Uygulama sonrası yerleri iyi temizleyin ayağınız fena kayıyor. Allah muhafaza düşüp bir yerinizi incitebilirsiniz aman dikkat deyim :)

Çok kuru bir cildim olmadığından bir daha almam. Arada bir canım isterse krem sürmek bana yetiyor. Ama kuru bi cilde sahipseniz ya da krem sürmek sizin için işkenceyse tavsiye ederim.

Herkese mutlu günler :)

2 yorum:

  1. daha önce kullandım beğenmiştim de bana göre tek eksi yanı çabuk bitiyor olması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt gercekten hemen bitiyor bi de bol bol suruosun suda surunce sanki az gibi geliyoo :)

      Sil