30 Mayıs 2015 Cumartesi

Günlerden English Home


Slm kızlarrr
English Home haftasonuna özel tüm ürünlerde  %25 indirim oldu. Genelde %50 indirimlerde hiç bir ürün kalmadığı, anında tükendiği için %25 de olsa kaçırmak istemedim. Yeni ürünler de gelmiş bu arada. 



Bu cici ferforje saat mor mutfağıma tam da aradığım aksesuar oldu.


Cam fanuslara karşı ayrı bir ilgi alakam var. Uzun zamandır gözlediğim bu pembe fanus inidirimde olunca kaçırmadım. Bir sonraki indirimde de diğerlerinden alıcam :)


Pikelerde yüzde elli indirim var olarak gözüküyor ama hepsinde değil tabi. Çok fazla seçenek kalmamıştı yine ama bunu da çok beğendim. Takım olarak 70 tlye geldi.



Tek pikeler de satılıyordu tabi ama çift kişilik bulamadım. Ben de misafirler için tek kişilik aldım. Online sitesinde aynısının çift kişilik olanına denk geldim. Sanırım netten alıp bunu iade edicem.



Yastık kılıfları da indirimde. Kaçırmayın derim.


Bu ferforje askılıklarda yine mutfağıma.
Benim haftasonu alışverişim böyleyi. Sizin de ihtiyacınız olan ürünler varsa indirim pazartesi son benden söylemesi...

4 yorum: