7 Mart 2015 Cumartesi

Sezon Sonu İndirimi



Selam kızlarrrr
Şu sıralar her yerde sezon sonu indirimi mevcut..Geçen hafta tüm avmlerde deli bir çılgınlık söz konusuydu. Ancak hafta içi gittiğimde o çılgınlık biraz dinmişti. Bugün İstanbul'da hava çok soğuk,dışarı çıkılcak gibi değil o yüzden  indirim devam ediyor mu bilemem. Gidip bir göz atmanızda fayda var, çünkü markaların internet siteleri indirimi bitirmiş bile. Bakalım ben neler almışım..

Derimod'da çok güzel indirimler vardı. Hakiki deri botlar ellerinde kalan tek numaralarla bitirmeye çalıştıklarındandı.Ben gittiğimde az bile seçenek kalmıştı, çoğu tükenmişti. Bu altlarında örgü desenli botları çok sevdim. Acayip rahatlar, sıcacıklar ve son derece modern. Uzun süredir eteklerin altına giyilmelik şık bir bota sonunda kavuştum. Sürekli topuklu giyen biri olarak biraz rahatlama vakti. Fiyatı 150 tl.

Etek ve takılar Stradivarius'dan. Takılarda büyük inidirim vardı. Kolye ve bileklik 5 tl, etek ise 30 tl.

Siyah blazer ceket ise favorim. Yıllar önce kaybettiğim ceketin yerine yenisini ararken tam da her yerde blazer modası olduğunu gördüm. Ceketi Pull Bear'dan aldım, o da kasada süpriz bir indirimle karşıma çıktı. Etiket fiyatı 70 tl ancak indirimle 30 tl ye geldi :) Bu kalitede ceketler başka mağazalarda 100 ile 150 tl arasında benden demesi. 

Her yerde deri ceketler, montlar, kabanlar inanmıcaksınız ama 40-50 tl arasında. Evde yer olsa hiç düşünmem, ihtiyacı olanlar kaçırmasın derim. Hepinizi kocaman öpüyorum, mutlu haftasonları...

3 yorum:

  1. Hoş bir kombin olmuş güzel günlerde giyin..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşvikkar bir yazı olmuş :-))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merhaba cnm ne güzel şeyler güzel günlerde kullan ... bloğunu takipteyim bende bloğuma beklerim...

    YanıtlaSil