3 Aralık 2015 Perşembe

Kiehl's Calendula Cilt Temizleyicisi ve Toniği


Herkese merhaba
Uzun zamandır denemek istediğim Kiehl's ürünlerine sonunda kavuştum. Temizleme jel ve toniğimin bitmesi üzerine yeni ürün arayışına girdim. Daha önce de söylediğim gibi kullandığım Soskin ürünlerinden çok memnun kaldım ama aynı ürünleri uzun süre kullanmak gibi bir adetim yok.1 senedir kullandığım ürünle vedalaştım ve yeni temizleyicilerime kavuşmak için sabırsızlandım.

Bloglarda ve internette sıkça adını duyduğum, kullanan arkadaşlarımın da oldukça memnun kaldığı bu ürüne ben de kayıtsız kalamazdım. O yüzden hemen Maltepe Park avmdeki şubesine koştum.


Öncelikle cildimin yapısına baktılar. Normalden karmaya dönük bir cildim var tabi ki cilt analizinde de öyle çıktı. Bu tarz cilde sahip olanlara Kiehl's in Calendula serisini verdiklerini söylediler. İçeriğinden, faydalarından ve kullanımından kısaca bahsettikten sonra yapısını anlamam için boynumun üzerinde denememi istediler.


Zaten aklımda olan bir ürün olduğu için ürünleri alıp hemen çıktım. Şubedeki personelin ilgisine ve güleryüzlülüğüne değinmeden geçemeyeceğim. Gerçekten çok alakadar oldular, uzun uzun anlattılar. 

Henüz çok yeni aldığımdan etkilerinden daha sonra bahdeceğim. Ama ilk kullanımından itibaren yarattığı hissi anlatabilirim. Temizleyicisi ne yazık ki çok köpürmüyor. Ne yazık ki diyorum çünkü ben bol köpüren temizleyicileri seviyorum. Daha iyi temizleniyor hissi veriyor bende ama öylemidir bilmiyorum tabi ki.
Küçük bir miktar almanız yeterli oluyor.  Nohut tanesi tüm yüzünüzü temizlemeye yetiyor. Bu şekilde ürün 8-9 ay gitmiş oluyor. Tonik icin ayni seyi soyleyemem. Pamuga döktüğunüz halde hiç yok gibi. Çabuk biteceği belli.Yüzünüzde tabi ki derinlemesine bir temizlik hissi uayndırıyor, bu hissi vermesi çok güzel.




Şişenin içindeki bitkileri görebiliyor musunuz?
Ürünlerin kullanımını, etkilerini ve fiyatlarını öğrenmek için kendi sitesine göz atabilirsiniz. Ben şimdilik kulanımından memnunum ama dediğim gibi etkilerini anlayabilmem için uzun bir süre geçmesi gerekecek. Bitmeye yakın düşüncelerimi paylaşacağım.


Tabi ki testersız ürün olmazdı. Satın alma işlemi sonrası istediğiniz ürün testerlarından veriyorlar.
Ben de güneş kremi ve gece serumunu istedim. Serumun kokusu müthiş ve ciltte yarattığı etkiler bayağı iyiymiş öyle söylediler. Deneme boyu 10 gün yetecek bana, toplamda 28 günde etkilerini görebiliyormuşsunuz bakalım ben 10 günde ne kadar görebileceğim :)


Diğer tester ürünler kil maskesi, peeling, vücut losyonu gibi ürünler. Diğerlerini henüz demedim ama peelinge bayıldım bayıldım. O nasıl bir ferahlık hissi öyle. Bir de üstüne krem uygulanınca aman allahım dedim. En kısa zamanda kendisine kavuşmayı diliyorum. Zaten o kadar etkli bir ürünkü en fazla 1 dk yapılması tavsiye ediliyor yoksa tahriş edebilirmiş, hele bir de hassas ise cildiniz. Düşünün yani etkiyi siz. Ben çok sevdim.

Kiehl's alışverişim bu şekildeydi. Herkese mutlu günler, aydınlık sağlıklı ciltler diliyorum :)



5 yorum:

  1. kiehls ürünlerini yaklaşık 2 senedir çok severek kullanıyorum :) rare earth maskenin testerını denedikten sonra tam boyunu alacağından eminim canım ;)

    YanıtlaSil
  2. o calendula özlü tonik favorimdir çok güzel temizliyor gerçekten cildimi ama çok pahalı diye almıyorum..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz pahali uzun sure de gidecek gibi degil o yuzden biraz dezavantajli..

      Sil
  3. Güle güle kullan canim cok güzel seyler almissin :)

    YanıtlaSil